Det ligger en banan på banan

Har nyss sett klart på Sleepers. Riktigt bra film, synd bara att jag var så seg så jag inte riktigt hängde med... HIHI ^^
Ikväll blir en kanonkväll (det sa jag ioförsej om den kvällen då Elin fick släpa hem mej, men nu dricker jag inte sprit längre så that's it!), först blir man bjuden på restaurang av världens finaste familj, och sen drar jag och Elin till Bella's för chillkrök. Och idag är det fucking Drink a beer day, så det kommer utnyttjas till fullo (fyllo) ;)

Well now, se det snöar ute och det börjar mörkna lite. Mysigt juuuuue, snart ska vi ut o vandra lite. Nu snor jag en bild från Elin's data som jag gillar...
Don't blame me for being beautiful <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0