"Hey!"

Gårdagen var rentav helt underbar! Bra publik och stöd, allt som behövdes helt enkelt. Jag var nöjd med min insats, trots att jag spelade lite missar då o då (som säkert märktes eftersom jag började garva vid varje felspel, hihi).
Sen sålde vi en del dricka, och alla tomburkar samlades i en stor svart sopsäck, som jag senare tog! HAHA, me is a happy boy now :D

Idag har jag fixat lite med mitt rum, såna grejjer som man länge velat göra men bara skjutit upp. Känns bra o få det gjort i alla fall :)


Den här låten är så vansinnigt sjukt överlägset bra! Jag tröttnar aldrig på den. Provade o lyssna på den tre gånger efter varann, och efter sista gången ville jag höra den lika mycket igen som om jag inte hört den på en vecka. FUCK YEAH för Muse xD

Senare dyker Veckans 42a upp, och eftersom det inte blev nån förra veckan så får denna bli extra awesome, extra klockren, och extra 42ig ^^

Jag saknar dej Elin Matilda Lindquist <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Men JAG tycker att den suger :P Haha, Elin har redan varnat mig för den filmen men tack iaf ;) Kul att det gick bra på spelningen!

2010-12-13 @ 15:20:41
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0