How infinite is space?

Ikväll är det äntligen den efterlängtade spelningen i Folkets Hus som man så länge taggat till. På Facebooks evenemang syns näst intill 100 stycken som tackat ja (däribland några av oss såklart, men folk ftw, folk!) och ju fler desto roligare :D
Klockan 13 kommer vi samlas för att förbereda allting, och 6 timmar senare startar biljettförsäljningen. Haha, jag får det o låta större än vad det är... MEN! Det är ju i alla fall nånting! Och nånting kommer att bli awesome! Fucking double awesome!

Jag har haft en oöppnad julmust som stått i min ägo sen igår morse, och jag känner mej väldigt duktig som stirrat på den då och då men ändå lyckats hålla mitt sug inne. Jag vill bara slita av korken och ta för mej, men nånting säger mej att den måste stå orörd till ett speciellt tillfälle. Känner jag mitt undermedvetna rätt så ska det typ klicka till när det är dags för min mun att vattnas. Gud vad skit jag pratar, jag vet inte vad jag ska säga om mej själv :O

Jag har för övrigt börjat arbeta på en ny låt som heter sHE, och den här gången tänker jag fan göra klart den! Det har jag bestämt. Skit i om den inte låter originell, den ska bli klar. Det har jag bestämt, och det Jeppe säger måste man lyssna på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0