Johnny Depp

Nu var det längesen jag uppdaterade, men har inte riktigt känt för att skriva. Det känns inte lika viktigt att skriva varje dag, även om det kan vara skönt att avreagera sej på bloggen då och då.
Den här eviga väntan på jul och hoppen om att få råd med Englandsresan med Elin tar kål på mej! Jag vill ha jul nu, och jag vill åka iväg! Jag vill ha ett jobb, och flytta hemifrån!
Hmm.
Mycket vill man :P

Har börjat på en hel del pianoskrivna låtar, men jag kommer ingen vart. Tar mej bara genom första versen och refrängen, men sen tar det stopp, för jag försöker alltid tänka nytt och unikt men det går inte. Endast ett fåtal låtar är färdiga, och dom är jag i alla fall stolt över. MEN! Jag ger inte upp, och det är huvudsaken :)

Bortsett från allt det här deppsnacket, så har jag faktiskt haft en toppenhelg, och det tack vare min Elin. Även om jag känner mej lite (även fast jag inte sagt det till nån) värdelös ibland och inte kan åstadkomma nåt viktigt, så får hon mej att se ljuset i mörkret. Hon får mej att glömma allt det där och istället inser jag att jag faktiskt gör människor glada, och att världen faktiskt inte skulle fungera lika bra om inte Jesper fanns i livet!
Jag visste självklart att jag är awesome på alla sätt o vis, men ibland har man stunder då man tappar lite tro när det verkar som att man inte kommer nånvart framåt. 
Så tack min älskling, tack för att jag dissar deppen <3
Och det är inte bara Elin som får mej att må bättre, utan hela hennes familj, min familj och alla mina vänner! Ni betyder mest, ifall ni inte visste det :D

Kyss på era rumpor!

Kommentarer
Postat av: Pelin

<3

2010-12-07 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0