Orphan var bäst!

Jag måste seriöst klippa mej snart, börjar bli riktigt långhårig, och nej jag överdriver inte... jag tycker inte det i alla fall ^^
Idag har jag varit hundvakt åt lilla Putzismutzi. Hon gnällde som vanligt som en tjej när pappa drog, men lugnade ner sej med tiden, speciellt när jag och Robin drog iväg till Södertälje. Då satt hon i hans bil som en liten lus och gav inte ifrån sig mer uppmärksamhet än sitt skakande. Stackarn måste ha varit livrädd när Robin halkade runt i 160 på motorvägen (neeeeeeeeej jag skoja) xD

2 timmar, 2 TIMMAR KVAR TILLS COLDPLAYS SINGEL SLÄPPS, och jag hoppas den blir tillgänglig för nedladdning ASAP! Måste lyssna, måste njuta, måste älska :D

Snart kommer förhoppningsvis Robin oxå, för idag är det onsdag och onsdag är lillördag, och lillördag är det idag för idag är det onsdag :)

That's all folks, ses imorrn då jag mår som jag mår.
It's up to me to decide <3

- "Kom in, stäng dörrn du släpper ut värme förstår du.
- Det är varmt häääär.
- Jaja men gå till mamma så länge så stäng dörrn.
- Jag vill vara med DEJ.
- Men kom in då, men stäng dörrn.
- Det är för vaaarmt.
- Vafan i helvete gör vad du vill!"

Den allra bästa dialogen ever enligt mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0