Stuck in a moment you can't get out of

Herregud jesus vilken dag det varit idag!

För två dagar sen hade jag ingen aning om vad som komma skulle, det skulle nämligen bli praktik (kanske början till jobb?)
Så imorse skulle jag till och hjälpa en Stefan med att bära grejjer och allt möjligt, så jag börjar med att dra från Elin (det var väldigt svårt o lämna henne i sängen) runt 7 imorse, och för att sen dra mej emot Liljeholmen.
Eftersom jag skippat frukosten så köper jag istället en macka och en cola på Pressbyrån T-centralen. Sen skyndar jag ner till tunnelbanan och missar den med en sekund, och jag lovar... hade jag sträckt fram handen en sekund tidigare hade dörrarna öppnats för mej, ENDAST FÖR MEJ!
Well, well.
Jag lugnar ner mej och sätter mej ner på en stenbänk, slår en blick mot min väska, och upptäcker något fruktansvärt...

Kommentarer
Postat av: Erika

Aww, vad roligt :) Ja, se den!

2010-12-21 @ 23:33:19
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0