Tomten är far till dotterns alla barn

Det jag önskade allra mest till julafton slog in, det blev snö. Det gör mej glad, och inte bara glad, utan otroligt lycklig. Äntligen en jul som man senare kommer vilja minnas!
Sitter just nu och lyssnar på Christmas Lights för att få extra stämning (som om julgröten och den tidiga klappen inte gav tillräckligt), och har slängt iväg en bunt med sms till en del av mina vänner och flickvän. Snart ska jag gå och duscha, och sen bär det av till moster för ett väldigt lovande firande. Ser fram emot det mer än nånsin just nu, men jag hoppas oxå att tiden inte flyger som den brukar göra, det är ju lixom bara jul en gång om året...
Nu ser jag oxå att det snöar smått ute, naaaajs :D

HAHA, älskar dej med Elin <3

Nu ska jag gå och göra mej fin (finare än jag redan är, men går det verkligen?)

GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA
och God Jul Erika som jag vet är en trogen läsare :D

Kommentarer
Postat av: e

haha har du ögonskugga jeppe?

2010-12-27 @ 10:40:05
Postat av: jeppss

haha jaa faktiskt, provade o vara emo för första gången typ xD

2010-12-27 @ 15:31:00
URL: http://jordgubbegungan.blogg.se/
Postat av: e

hahaha okej ;) kul!

2010-12-31 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0