Sunes jul

Tittar ut genom fönstret, går ut i "kylan", och blir besviken. Snön faller då o då, men det är inte lika kallt som det var för en vecka sen. Det är synd. Jag vill ha snö på julafton. Jag vill, jag vill, jag vill!
Min största farhåga just nu är att julen eller nyår inte blir vit, utan grådaskig och slaskig... En sån tråkigt jul har man inte upplevt på länge, och snö är en väldigt stor del av dopparedagen. Men men, det kan hända mycket på en vecka!

Nu har jag spelat in två demolåtar (alltså väldigt dåliga inspelningar på mobilen) av mina färdigskrivna pianolåtar, och en av dom har sångaren i Comfort Addict gått med på att ge feedback på. Känns otroligt spännande, och lite läskigt på samma gång.
Kritiken kan bli hur bra eller dålig som helst, och jag som inte alltid är så positiv när det gäller såna här grejjer förväntar mej det allra värsta, för då blir man inte lika ledsen när man hör en dålig recension :)

Och imorrn ska jag och pappa åka till Tvetatippen med en massa skit som behöver slängas, så förrådet och lite ur mitt rum blir fint såhär till julen! Sen tänker jag åka till Elin, då vi förmodligen ska julpynta hennes farfars julgran. Blir kul, eftersom vi för tillfället inte har någon här hemma, och det är alltid roligt o pynta!!!
Sen ska hon få sina julklappar av mej, och jag får min (vilket ens innehåll jag rätt länge gått o grubblat över).
Och ja, vi fuskar lite med att öppna tidigare, men who cares? :D

Nu ska jag fortsätta dricka mitt vin, och njuta av Coldplay <3

Kommentarer
Postat av: Robin

Vet du varför man vill ha snö? Dels för att det är fint med snö, men dels också för att bl.a. Nykvarn är så fult utan snö ;)



Sen passar snön bra med Christmas Lights! 8D

2010-12-17 @ 18:06:17
Postat av: jeppss

Det har du jävligt rätt i :D

2010-12-17 @ 19:41:47
URL: http://jordgubbegungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0