Chinese Sleep Chant

Jag vågar tyvärr inte påstå att jag just nu är på så glatt blogghumör, men jag ska göra mitt bästa för att förgylla alla läsares kväll!
Idag har jag varit med på en filminspelning som var en uppgift för min bror och hans klasskompisar. Filmen går ut på att en man och en kvinna vaknar upp mitt i natten när dom hör ett konstigt ljud, och det visar sej snart att det är två inbrottstjuvar som vill åt kvinnans pengar. Vad kvinnan dock inte vet om mannen är att han är med på det hela! HUUUH!!
Det är jag som spelar mannen btw :)

Fredagen har annars varit väldigt najjs. Åt en sen men väldigt god ost- och skinkpaj till middag, och sen bar det av till rep med grabbarna. Vi repade tills för ungefär en timme sen, och sen dess har jag inte gjort nåt sen jag kom hem.
Nu väntar sista minutrarna av avsnitt två av Lost med öl och ostbågar, och sen lägger jag mej i sängen och spelar FF9 innan jag sussar våta drömmar inför morgondagen.

Imorrn ska jag till farmor som, enligt pappa, ska bjuda på pizza (!!!). SOUNDS AWESOME TO ME, och det kommer det säkert bli (inte för pizzan, utan för att jag inte träffat henne på aslänge) :D

Enough of that, vi hörs imorrn. Pussegullegull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0