En bild med ett träd på sommaren

Huuuh vilket väder!
Efter att Elin dragit imorse gick jag ut med Putzi (eftersom pappa är på julmiddag och jag är hundvakt, inget konstigt med det alls ifall du blev orolig och inte kan sova till lördagen efter en hård fylla), och blev rätt överraskad av mängden som låg på marken. Vi gick till en fotbollsplan, som man egentligen inte kan gå in till men det finns ett litet hål i stängslet som vi brukar krypa igenom... HIHI ^^
Anyway, det var skoj o se henne nästan drunkna i det vita, och sen när vi kom hem fick jag duscha av henne. Hon bara stod där och såg glad ut... för övrigt så har hon typ gnällt hela dagen efter pappa, men nu ligger hon här nedanför min datastol och typ sover... och snön faller fortfarande.

Ikväll blir det styrelsemöte inför spelningen den 11 december, och sen rep! Vi måste verkligen repa stenhårt nu, när vi även ska spela i Turinge kyrka om en vecka. Tufft, men kommer bli awesome!! Really fucking awesome! :D

Nej, nu blir det att kolla klart på Jackass Volume 3, innan filmerna! TAGGA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0