En grön mus

Såg Saw VII idag. Blev lite besviken. Trodde och hoppades att Cary Elwes skulle vara med mycket mycket mer än bara två scener (och sorry om jag spoilar lite, men det är faktiskt du som går in på min blogg och läser så då får du ta smällen ^^), men annars så var den helt okej. Ganska äcklig dock, men man har ju som alltid sett värre. Oväntad får man inte glömma, ganska oväntad tills jag läste en kommentar på Facebook om filmen... kuuuul! Roligare blir det väl när jag nån dag i veckan ska se The Social Network, då tänker jag låta bli att ens nämna att jag ska kika på den... how's that?? :D

Min dröm om snön har verkligen gått i uppfyllelse och den verkar bli kvar ett ganska bra tag nu framöver, men DARN så kallt det är. Och för att inte tala om snöovädret som hållit på oavbrutet, sånt gillar jag inte... nej, riktig snö ska falla över en natt och stanna.
Solen ska även skina på dagarna så allt glittrar och man blir alldeles tagen, på ett sådär lite bögigt sätt.
Som i en dröm sjunker jag ner i stolen och drömmer mej bort till den perfekta morgonen då allt är som det ska vara....
...ohlala, en våt dröm <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är ingen film jag skulle rekommendera faktiskt, trodde att den skulle vara mycket bättre. Om du inte har sett Orphan så ska du göra det för den är SKITBRA och SKITLÄSKIG! :D

2010-11-24 @ 12:16:31
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0