Fräknis

Snacka om att få vad man förtjänar.
Men jag vill inte glömma bort att nämna att jag hade en underbart kul kväll igår!
Hade en rolig förfest hos mej med Danne och Robin innan vi tog bussen in till Södertälje och vandrade hem till en Matilda. Där kom Robin på att han ville köra ölspelet så det gjorde vi typ hela kvällen, innan det var dags att gå och jag blev knuffad in i en lampa som gick sönder... ihh :S
Hoppas verkligen inte det gav några extrema hard feelings från Matilda...
Och av Robin fick jag idag höra att dom gångerna jag var på toa så smyghällde han ännu mer vodka i mina groggar, sjysst! Kärlek som han sa, my ass :P
Måste ha varit därför som jag inte minns ett skit av vad som hände efter jag dragit, och varför jag mår som jag mår idag?
MEN! Även om det har varit bättre, så har det varit sämre. I do remember that horrible night at Danne's x)

Sen mår jag inte heller såå jävla dåligt nu som under dagen. Att jag inte träffat dom på aslänge var den enda anledning till att jag följde med till min syster idag med mamma, Matte o Ebba. Det var jättetrevligt faktiskt! Fika o allt detta umgänge, ända tills jag hörde någon prata om öl. Och då slog det till i mitt huvud hur dåligt jag verkligen mådde, så då var jag tvungen att springa iväg och kräkas. Alla vet hur jävla förnedrande det är att spy, men jag måste erkänna att jag njöt lite (och nej, jag är ingen bulimiker). För att jag hade väntat på det hela dagen, och jag visste att jag skulle må mycket mycket bättre om jag gjorde det... så det var lite som att man hoppades på det... och ja, nu lämnar vi det tycker jag :)
Snacka om att få vad man förtjänar.

Aaaanyway, innan jag går och sover så ska jag gå ut med Putzi, röka, bajsa, lägga mej i badet, se ett avsnitt av Lost och spela FF9! Låter som en toppenkväll, aaaijjt?
Och imorrn är det fars dag, 360 kursen och Veckans 42a, men det är en annan dag det så det tar jag i nästa inlägg :D

Puss på er nötter <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Bankomatkortet!

2010-11-14 @ 11:28:54
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0