Jag är inte gay!

Helgen fick ett oplanerat men underbart slut när vi hämtade upp ElinPelin efter ett besök hos min kära farmor!
Hon stannade till idag, men efter att hon åkte imorse glömde hon en del viktiga grejjer, och istället för att ta dom och åka hem sen så ska hon stanna ytterligare one night! One extra night is a beautiful night :D

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, men har i alla fall börjat kolla sjätte säsongen av Lost, och det börjar dra ihop sej (eller inte, blir lite mer o mer fucked up (men man kan ju hoppas att man kommer att förstå allting efterThe End)). Sen har jag kommit till Outer Continent på FF9YAIIE!! Och snart ska jag börja spela Broken Sword: The Sleeping Dragon. Har försökt klara ut det tidigare, men det gick inge vidare så jag har gett mej fan på att jag ska göra det denna gång!

Och på söndag är det 360 kursen igen, det ser jag väldigt mycket fram emot. Och den här gången kommer vi oxå börja kl 12, så då slipper jag åka tidigare och den här gången go lost :P

Nu medans jag väntar på min flickvän ska jag fixa lite här hemma, så så så så så så så so long x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0