Köttprodukter stinker kanske (lite)

Är bajstrött. Känner inte för nånting just nu. Vill bara sova, men det är way to early. Vanligtvis brukar jag vara såhär seg när jag inte gjort ett skit på en hel dag. Men jag har faktiskt gjort en del skit, och inte bara skit, utan även bra skit. Var på Arbetsförmedlingen imorse, och sen dess har jag gjort några småläxor och fixat lappar hit och dit, så jag har egentligen inte nånting kvar att göra... inte ikväll i alla fall. JO!
Det finns en sak kvar att göra innan sängtajm, Orphan. Majoriteten av dom jag snackat med har sagt att den ska vara skitläskig, så jag blir alltid taggad på att se såna filmer eftersom det inte finns några läskiga filmer längre, så det ser jag fram emot starkt :D

Och såg ju förresten sista avsnittet av Lost igår också, men tänker inte dela med mej så mycket åsikter eftersom jag vet att det finns en läsare här som inte sett slutet än ;) Allt jag säger är att slutet blev inte alls som jag tänkt mej, och hoppats på...

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu har jag och Marcus börjat på sista säsongen av LOST och vi har sett de tre första avnitten. Jag har lite svårt att hänga med nu eftersom det var apalängesen vi blev klara med femte säsongen, kommer knappt ihåg vad som hände då.

2010-12-01 @ 21:57:25
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0