Rövsex med skrivstil

Jag har nog aldrig haft en värre natt än inatt (och hurra för den positiva starten)!
Kom i säng runt 12, spelade PSP till 1. Sen släckte jag ner och trodde jag skulle somna efter max 30 min eftersom jag var rätt trött, men ack så fel jag hade!
Tror jag låg och småslumrade, tills jag kollade på klockan och upptäckte att den var halv 3. Trots att jag var väldigt väldigt trött så lyckades jag med att dampa loss en del, och sen försöka somna på riktigt... då gjorde jag det, och vaknade halv 4, innan jag slumrade tills klockan halv 9. Det var som världens värsta knullnatt, utan knull!!!! >_<

Men men, denna kursdag var som vanligt mycket roligare än jag väntat mej, och efteråt drog jag på dirren till ElinPelin. Har precis ätit prinsesstårta och en ros... MMMMMMMMMMMMMMMMM :D

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men does it matter? Jag njuter av sällskapet i alla fall <3

Nu kommer oxå Veckans 42a i nästa inlägg, så morsning korsning puss och knull sa den lilla bilen till luffaren som till ankorna ropade pull pull pull xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0