...som hette....



Fick denna singel i brevlådan idag, och det gör mej väldigt glad! Dock finns inte Gravity med på den, så det gjorde mej liiite besviken :( Men men, bättre än ingenting!

Har inte gjort så mycket idag för övrigt, men dagen är inte alls slut, för sen ska jag åka in med Robin till Moraberg. Han ska köpa ett spel. Och jag, efter mycket om och men, ska äntligen köpa en takfläkt med lampa :D
Senare ikväll blir det lillördag firande hemma hos familjen Ljung, blir oxå awesome!
MEN!
MEN!
MEN!
MEN!
Vad som blir mest awesome, är imorrn då jag ska på Naturhistoriska Riksmuséet med ElinPelin. Har inte varit där på flera hundra år, så det kommer verkligen bli en underbar upplevelse! <3

ÅH btw vad glad jag är för snön! Nu snöar det precis som jag vill att det ska göra, och jag tänker faktiskt mitt i detta nu gå ut och njuta av en cigg och utsikten :)

Pussipussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0