To be young and in love

Det känns lite skandaliskt när jag inser att jag inte bloggat på en halv vecka... tänk bara på alla därute som dag efter dag gråtit efter nya inlägg, i onödan!
MEN!
Men mina vänner, jag tänker på er oxå så här kommer en ny del av mitt liv :)

Förra helgen avslutades flitigt och underbart med en övernattning hos Elin efter ännu en kul kursdag, och på måndagen åkte vi tillsammans hem hit och umgicks tills imorse.
Vi har hunnit se på filmer, gå på promenad till sjön, gått ut med Putzi och firat lillördag. Och lillördagen som var igår firades med Robin, och ett roligare ölspel får man leta efter! Blev en hel del flams o trams, men underbart säger jag. Underbart <3



Och idag har jag varit i Södertälje och lämnat lite CVn, så jag känner mej duktig! Jag har även kollat på Lost, och btw så ska jag sälja mina tre säsongen av serien. Dom ligger ute på Tradera, så köp om du vill ge pengar till en fattig prick :P

Sen har jag börjat sortera mina pianoskrivna låtar. Ska göra klart dom oklara, skriva över texterna på datorn och sen spela in en kass inspelning och lägga allt i en mapp. So what om det är sämst kvalité? Det finns ju där i alla fall, när man någon dag ska spela in med pro-sound :D

För övrigt har veckan varit awesome som vanligt, men imorrn blir en lite mindre glad dag. Fredrik Aldemans begravning äger rum och jag kommer att vara där. Tror det kommer bli en del tårar, men samtidigt väldigt fint.
Jag ser inte fram emot det, men jag längtar efter att få säga farväl på riktigt till en nära vän...

Kommentarer
Postat av: Robert

Vi finns för dig om du bryter ihop. Många som kommer stötta varandra.

2010-11-18 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0