Tuggummi

Jag har alltid problem med att börja ett blogginlägg på ett lättläst och intressant sätt, så jag antar att om du fortsätter läsa så har jag lyckats! Yaiie xD

Åh, jag måste bara dela med mej av en oerhört fin första adventskväll!
Blev lite spontant och oplanerat, men jag drog till Elin igår. Fick skjuts av pappa till Häggvik, och anlände runt kl 2. Vi spenderade större delen av dagen och kvällen till att mysa, och det var riktigt mysigt. Åh, fan vad mysigt det var! Jag skulle göra ganska mycket just nu för att få uppleva det igen... 
Förutom att mysa så åt vi Ceasarsallad som Elins mor hade gjort, och jag hamnade nästan i extas för den var så god! ^^ Sen såg vi på Tomten är far till alla barnen, och det har verkligen blivit en tradition att man gör det varje jul nu. Dock är det inget fel alls, det är en sån lovely film :)
En annan lovely film är The Social Network (filmen om Facebook för dej som inte riktigt hänger med) som jag nyligen såg klart. För dej som inte sett den, se den. Se den verkligen!

Nu ska jag tvätta, och senare blir det möte. Sen ska jag knyta ihop Jackass påsen med den tredje filmen, tagga tagga tagga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0