Daniel Westling, en sann stjärtvän

Nu har det gått ett ganska bra tag innan jag senast lämnade ett riktigt spår här (om man bortser från den sena Veckans 42a och den extremt gulliga rejpen av Elin häromdagen), så här kommer en alldeles färsk pruttrand ;)

Det känns oerhört tomt när jag verkligen inser att jag inte längre har någon här att pussa på eller hålla om, och inte känns det bättre när jag ser att hon glömt sina sovbrallor här som jag direkt relaterar till hennes närvaro.
MEN!
Jag får bita ihop och se fram emot nästa gång, då det alltid finns kärlek att ta igen <3

Det här måste förresten vara det allra sötaste jag nånsin fått av någon. Han är liten, rund som en boll och en så underbart gullig mus. Han heter Moses och är musen i sängen just nu:


Och HELVETE!!
Jag såg klart sista avsnittet av säsong 5Lost idag. Snacka om cliffhanger!
Nu väntar en sista säsong, the final. Jag kommer dra mej lite för att se den, för jag vill inte att det ska ta slut. Men samtidigt måste jag få veta vad som händer. Hur det slutar. JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, som Dr. Deo säger :P

Under tiden som gått har jag hunnit klara ut Broken Sword 2.5, kommit på några nya melodier på synthen samt tagit åt mej tipset om att söka socialbidrag.
Och jag som är mer pank än en uteliggare som pantar burkar är verkligen i behov av pengar, särskilt nu när det börjar närma sej jul och allt... hmm... ser ingen annan utväg än att tidigt imorrn ringa och be om hjälp.
MEN!
Innan det ska jag sova, och innan det ska jag spela lite Final Fantasy 9!

Ses i nästa inlägg!
Kyss på era bröst :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha vilken söt! Fick du den av Elin?? Jag och Marcus kollade klart på säsong fem av LOST för längesen och nu måste vi fan börja med den sista.

2010-11-05 @ 10:20:53
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0