Bajs på hjärnan

Jag känner mej som en tönt just nu, men vi alla har ju våra perioder. Och jag sitter just nu och lyssnar på Gyllene Tider. Efter att ha lyssnat på deras låtar om och om igen under varje dag i ungefär två år så har jag inte kunnat höra dom på fem år, men det känns som det börjar släppa lite nu. Deras hits står jag inte ut med, men just dom där lagom gulliga låtarna som inte blivit så populära är just nu liiite godis i mina öron (a)

Blev visst lite mer alkohol i helgen än jag hoppats på. Vaknade upp bakis imorse, samma som igår, och ja, ju roligare man har dagen innan desto mer får man stå ut med dagen efter...
MEN MEN, nu mår jag mycket bättre och ska bjuda på Veckans 42a!!!
Dock inte just nu, men snart, så tagga :D

Jag är lite extra glad idag oxå, när jag läste att efter mycket om och men så ska äntligen Peter Jackson regissera The Hobbit-filmerna. Alla dessa månader av bekymmer om att Guillermo skulle ta över, även om han är bra på det han gör men just inte lämpad för hoberna, eller att projektet skulle läggas ner har äntligen kommit till sitt slut!

Annars är allt som vanligt. Är fortarande arbetslös, ska förhoppningsvis börja övningsköra nästa vecka, ska leta efter min vinterjacka imorrn och saknar Elin <3

Vi ses i nästa inlägg, nu ska jag spela synth tills mina fingrar blir till falukorv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0