Bananmilkshake

Jag hade rätt om aningarna i mitt tidigare inlägg, det kommer bli en händelserik vecka. Jag har redan sökt till en filmkurs i Alby, fått körkortstillstånd, skickat in min Science Fiction-roman till ett bokförlag och skickat in en ansökan om att få trycka min roman själv! Vad jag dock inte hunnit med är att äta lunch, så det tänker jag göra efter detta :)

Imorse väcktes jag av att det blåste så mycket ute så att fönstret flyttade sej hela tiden. Tillslut stängde jag det och kunde somna om, trodde jag... en jävla fluga som flugit in igår höll på och surrade nånstans i fönstret. Då fick jag damp, letade upp den och tryckte ihjäl den mot fönstret. Det var en überskön känsla :D

En annan überskön känsla är vetskapen om att Saw 3D och Jackass 3D snart har premiär!! Har tänkt att se båda på bio, någon som vill joina? (a)

Nu, när min mage nyss lät som en katt så inser jag att jag måste kila ner till centrum och köpa lite mat som jag sen kan avnjuta till ett avsnitt av Lost!

Till sist vill jag bara berätta att min dokumentär om pappa ligger ute på Facebook nu, så kika in där om du har 20 minuter över! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0