Blondinbella

"The world is turning upside down, spinning round and round" som Darren Hayes säger.
Det är verkligen så. Allt snurrar, känns som upp-och-ner. Jag har huvudvärk. Efter två alvedon och ett halvt glas cider känns det inte ett skit mycket bättre. Försöker hålla ut. Hör ljudet av skrikande ungjävlar utanför, nere i centrum. Dom skriker lite extra, för det är Turinge marknad på g. Då får man oxå tuta, med en sån där hockeytuta. Det var det ljudet jag vaknade av imorse förresten. Minns inte alls hur jag kom i säng, men minns mycket väl hur jag kom ur säng. Vore jag lite piggare skulle jag.... och så skulle jag.... JA! Det skulle jag fan njuta av!!!

Men nu är jag nästan sängliggande, och har lagt märke till att jag skriver snyggare när jag är bakis :D


Sitter och väntar på Elin. Vill ha henne hos mej nu, hon är min räddning ifrån mitt tillstånd. Jag vet ingenting om henne idag, när hon gick upp. När hon åkte. Om hon åkt. Om hon gått upp? Jag låter det förbli okänt. Vill ta det som en överraskning när hon ber mej låsa upp porten! ALLTID lika underbart <3

Ju sämre man mår dagen efter, desto roligare har man haft dagen innan.
Kom på det nu, och så måste det fan vara. Jag hade så jävla kul igår, så det nästan var oförglömligt! Träffade dom flesta som jag saknat, plus en massa som lagom överraskade mej rejält, jaa jag pratar om dej CH! Det var awesome, och vill uppleva det igen.
Men det blir nån annan helg, när jag är taggad igen, och då får någon annan idiot boka bord som gärna vill bli blåst på pengar.


Idag är det förresten dags för Veckans 42a, men det blir liiite senare. Kyss så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0