Död åt Aquascum!

Nu är jag trött, så det blir inte ett så långt inlägg.
Imorrn tar mitt comviq kompis slut och jag har inte en spänn kvar, varken på mobilen eller IRL, så det blir inget mer messande förrän jag köpt nytt när nu det blir... tyckte bara ni skulle veta det :P
Imorrn kommer oxå älskade Elin och tar mej ur alla livets problem och eländen, det ser vi fram emot!! :D

Och denna natt kommer även klockan två att upprepa sej eftersom man ställer om tiden, skulle vara rätt kul ifall jag vaknade klockan 02:30, för att sen somna om och sen vakna 02:30 igen xD

Men men, nu ska jag se till att få lite spelglädje av Final Fantasy 9. Får se hur stor lust jag har att blogga imorrn när jag är i annat sällskap <3


Jag älskar er alla som läser, verkligen! Är en lycklig kille i mina bästa år och egentligen finns det ingenting att klaga på alls just nu. Så jag älskar er alla som läser och finns för mej, verkligen!

Happy Halloween
:)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad gjorde du då?

2010-11-01 @ 08:21:03
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0