En prick, that's it

Varje dag, tror jag, så har jag låtit Johnossi's album Mavericks spelas upp åtminstone en gång på Spotify. Hela skivan är klockren rakt igenom, och just nu är jag i en period då det är omöjligt att tröttna på den! Tyckte bara att ni skulle få ta del av den intressanta informationen ;)

För att annars tala om dagens väder, kuksug med andra ord. Det värsta som finns är när det är mulet. Man bara sitter deprimerad och väntar på att regnet ska börja falla, och regn är riktigt illa, speciellt om man är på dåligt humör.
Lyckligtvis är jag inte alls på dåligt humör, så det är kanske inte så farligt trots allt!
Men jag har en saknad just nu, som är ganska stor. Trots att det bara är den sjätte oktober så har längtan efter snön dykt upp i drömmar minst en gång i veckan sen i somras. Jag ser framför mej när jag en morgon vaknar, och det är alldeles vitt ute på marken.
Riktigt önsketänk, och det bästa är att det är nog inte så långt kvar :D
Tills dess får jag nöja mej med dagens väder, och jag tror jag kan få tiden att gå innan finaste Elin kommer... jag har några saker jag ska försöka få gjort tills dess:
  • Fixa tvätten
  • Ringa trafikskola om körkortstillståndet
  • Träna
  • Städa
  • Ringa The Strip och boka bord på lördag
  • Sätta in pengar på banken
  • Kanske titta på The Expendables

Kul att jag listar, som att nån egentligen bryr sej? :D

Innan jag går tänkte jag bara passa på och skryta lite om min söta lilla vän som stor ovanför sängen <3
CIAAAOOO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0