Campers-Pampers

Både idag och igår har varit två otroligt roliga dagar!
Åkte till Elin igår, och kom dit ganska sent så jag kom ganska lagom till middagsdags då vi (eller rättare sagt Elin) gjorde pitt-i-panna. Mmmm! Medans jag såg ett av dom roligaste avsnitten till Simpsons blev jag väldigt sugen på choklad, så vi inhandlade det efteråt och jag avnjöt Marabou med Digestive till Lilla Jönssonligan på styva linan... där kan vi snacka nostalgi :D



Jaa, du ser alldeles rätt! Bögs Gård i utkanten av Häggvik besökte vi idag. Där fanns kor, hästar, får och människor. Inte människor i inhängnad såklart, ifall du kanske tänkte att det hade nåt med Bögs Gård att göra? Du behöver inte vara orolig att bli stjärtad eller nåt ifall du skulle ta dej dit, jag kan intyga det! Det fanns oxå en plats vid vattnet där vi satt ett tag och hade urmysigt <3

Nu sitter jag hemma, håller på med en flashfilm som heter Trädattack. Den hamnar väl på Facebook så småningom, så stay updated så du sen kan le, skratta och gråta :P
Och nu börjar mina ögon svida av trött- och tröghet, så det är snart dags att krypa i säng.
Men först, kvällscigg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0