Hamtaro på min spikmatta

Det är av ett högt ljud utifrån rummet som får mej att vakna sent. Klockan 11 står klockan på när jag återfår mitt medvetande efter en lång och skön natts sömn. Undrar hur mycket mer av dagen jag skulle sovit bort annars?
Utanför droppar regnet på min fönsterbräda. Ett rätt högt piskande men otroligt mysigt och avslappnande. Kanske var det just det ljudet som fick mej att sova så länge som jag gjorde?
Nåväl, här sitter jag nu, lyssnar på Coldplay och funderar, vad ska jag göra idag?
  • Ut och springa
  • Spela
  • Titta på Machete
  • Låta bli att röka, eftersom jag bara rökte två cigg igår och jag ska se hur länge jag pallar!
  • Kanske ska åka till syster Sabina ikväll som fyller 26
  • Skratta åt och med Rickard som kommer hit o hälsar på sen :)

Och just nu är jag så jävla kär i det här albumet! Det är så otroligt lättlyssnat, och alla låtar från början till slut är helt unika och underbara...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0