Hej svejs, va.


Ja, hallå på er igen!
Sitter här i mörkret ensam ute i min lilla friggebod och lyssnar på Keane.
Det är jag, ölen och högerhanden.
LOL
lOl
LoL
LOL
Kom precis på att det här är den första helgen på länge som jag verkligen inte gör nånting. Känns konstigt, men rätt skönt på samma gång. Ibland kan det vara rätt nice att ha händelselösa helger, undrar dock ifall det eller högerhanden är mest lol?
En annan grej som är lol, men mer åt Crying out loud eller Screaming out loud ELLER Angry out loud, är att jag har fetaste hålet i mina jeans, precis mellan benen. How sad is that?? Tur för mej som bär kallingar ;)

Idag blev det rep, och vi håller på att jobba på vår nya låt som just nu går under namnet I, och det känns som den kommer bli riktigt awesome! Sen trodde jag vi skulle äta en grönpeppargryta eller vad mamma nu snackade om, men eftersom hon och Jerry håller på att riva taket i köket så tyckte dom det blev mer tid om man beställde pizza. Var rätt smart val, kände jag och kvällen var räddad! :D
Och i helvete vad kallt det är ute!! Det är nu man känner att man lever, när ciggarettröken blir en rökboll som man kan spela fotboll med sen innan man lägger sej ner och rullar i snön som inte kommit än...
Men men, det är bara att inse faktum: Jordgubbegungan är på väg in i en ny årstid.

Och glöm inte att se fram emot imorrn, då kommer Veckans 42a tillbaks igen :D

Knäck hör man plötsligt, och sen kommer man på att en ny öl är öppnad ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0