Jag måste bajsa!

Ibland är det alltid kul o blogga när man är smått full... men idag är det kanske inte så! Haha, vet inte varför men det känns bara allmänt tråkigt (dock ska jag försöka göra det bästa av the moment). Jag har precis dampat sönder på en level på Worms Reloaded som bara inte går att klara, det går verkligen inte. Jag är en mask mot typ 10.000 och det är näst intill omöjligt... jaja, nån gång kommer den immortala sidan av mej att visa sej och då kommer jag äntligen visa världen hur odödlig jag är <3
Just i denna sekund laddade avsnitt 15 på den femte säsongen av Lost klart. Snart en säsong kvar... *snyft snyft... sen ska jag leta en annan säsong som kan toppa, vilket jag är tveksam över... men men!

Ikväll har jag haft en trevlig stund med några gamla klasskompisar ägnat Fredrik Aldeman, och sen på vägen hem fick jag sällskap över tele med käraste Elin!
Nu är klockan strax halv 12, och jag ska avsluta kvällen med nostalgi. Det blir att se båda (och hittills enda) avsnitten av The Forsberg Show. OH HEIL FORSBERG som en viss Filip Ahldén sa en gång i tiden. Jag håller fast vid det.
Puss

Kommentarer
Postat av: Timothy

Sen när du väl sett klart Lost tycker jag du kan börja följa Chuck! :D

2010-10-29 @ 23:33:41
URL: http://timothykallsten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0