Kom och lek med mej, Bulbasaur!

Just nu är Death and all his friends den bästa låten som nånsin gjorts, that's it!
http://www.youtube.com/watch?v=I_wcRxGbqdU

Idag har jag varit extremt duktig och lämnat in inte mindre än 10 CV:n till olika ställen jag kan tänka mej att jobba på... yaiie, jobbcoachen kommer gråta guld ;)
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, men har en väldans stor lust att se avsnitt 13 av Lost! Kanske jag ska göra?
BTW, imorrn är det äntligen onsdag och då kommer Elin <3 Och eftersom det är lillördag imorrn och jag inte vill fira det då så gör jag det idag, bara så ni vet lixom. Very good information, very very interesting....
Yikes, det är nästan till och med så jag vill publicera en bild på den skummande drycken :)


Machete såg jag igår förresten, och den rekommenderas väldigt starkt! Har varken sett Planet Terror eller Grindhouse, men det behövs tydligen inte för att hänga med i handlingen (om jag verkligen inte missat nåt??)!

Nu ska jag äntligen se veckans Headlines med Jay Leno :D

"Those wedding bells are ringing up upon that hill
And I don’t wanna swallow such a bitter pill
You keep on moving, but, I stay still
But I always loved you and I always will"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0