love love love

Blir fullkomligt galen på detta fucked up väder! Var ute och sprang imorse, men pallade inte länge på grund av blåsten och guds piss in my face! Hursomhelst så hoppas jag att det avtar snart, och enligt SMHI ska det klarna upp till imorrn, so let's hope dom har rätt för en gångs skull :P

Sitter just nu och lyssnar på All you need is love samtidigt som jag blickar ut över den tomma sängen där Elin säkert skulle suttit på ifall hon varit här, meeen jag får klara mej på egen hand (haha) tills hon kommer igen på söndag! <3

Taggar för ikväll, då det blir hockeymatch hos Robin med honom och Danne (och ja, jag firar faktiskt lillsöndag ibland) :D

Nu känner jag att jag börjar frysa lite, så ett varmt bad känns väldigt väldigt lockande.

I'll be back :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0