Minröj är kuk för min hjärna

Äntligen börjar dom skriva saker på Aftonbladet som intresserar mej!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8036968.ab
Jag är i extas just nu. Jag vet inte varför eller vad det beror på, men min största gissning måste vara alkoholen. Eller så kanske det är att jag ska få träffa Oskar Wejde imorrn som jag inte träffat på drygt två år! En gammal kompis, som man tyvärr ska få träffa under såna här omständigheter...
Det blir dock underbart, Alexander Adlitzer får man oxå träffa och bara det sällskapet trivs jag i extremt mycket :)

Sitter just nu och sjunger till Leave in silence med Depeche Mode, det är sjukt hur en låt aldrig kan tröttnas på.

Idag fick jag för övrigt besök av Robin Ljung, då vi satt och kollade in roliga YouTube klipp samtidigt som han grinade över SSK:s match som dom slutligen förlorade... hehi :P
Det var trevligt med andra ord!

Idag är det torsdag och jag är pank, men imorrn är det fredag och då får bror studiebidrag, och då ska jag få tillbaka lite lånpengar av honom så jag har lite money till pizza... blir lite awesome :D

Igår fick jag för övrigt ett ganska överraskande besök av finaste Elin, hon kom tidigare än jag trodde, men det var wiie ändå (var oxå lite därför jag hade sån väldans stoooor lust att blogga)! Men nu får jag vänta till söndag tills hon kommer med sej själv och en pumpa som vi ska ha väldigt roligt med... hihihihihihihihihihihi ^^

Och btw så njuter jag just nu av Final Fantasy 9PSP, inte för att nån bryr sej, men jag bryr mej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0