Nothing in my way

Känner mej rätt duktig, för har gjort en hel del nytta idag som jag annars nog inte skulle gjort ifall jag inte listat upp det. Kanske skulle man börja göra ett litet schema varje dag, inte för strikt, men lagom... så man har några slags rutiner? Mmmhmmm? ;)

Just nu har jag egentligen bara The Expendables kvar, men jag tror inte jag har lust o se den just nu. Tror jag ska tillfredsställa mina spelsinnen istället, med ett mycket klassiskt spel vid namn Broken Sword: The Smoking Mirror. Jag har sedan några veckor tillbaka bestämt att jag ska spela ut hela Broken Sword serien, och det ska väl gå an? För dej som gillar
peka-och-klicka-spel, rekommenderar jag starkt att prova det! Det har verkligen sin charm, trots att det är 10 år gammalt :)

Annars då? Jag bär ett par svarta kalsonger med den gula titeln "Promotion"... och visst är det en befordran att dom sitter på mej! Det blir sen det i alla fall när dom ska av <3

Förutom spelandet så ska jag nog inte göra något annat medans jag väntar på att flickvännen ska dyka upp, så jag hoppas tiden rusar until my doorbell (som btw inte funkar) rings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0