Strippan

Har haft en hemsk natt inatt! Lade mej vid halv 1 kanske, och somnade inte förräns vid 2 tror jag. Sen vaknade jag typ varje timme, med huvudvärk och höll på att svettas ihjäl. Så jag öppnar fönstret skitmycket och lyckas somna om. Klockan 5 vaknar jag iskall och att min nacke är alldeles stel och det gör skitont hur jag än vrider huvudet. Då får jag damp och rullar täcket så det täcker hela min nacke, lyckas somna igen och drömmer sen en sjuk dröm om att jag måste betala 11.000 nere på vårdcentralen för att dom ska kolla i min hals.
SEN, så vaknar jag vid 8 med ingen smärta alls i nacken, ligger och blundar lite innan jag kl 9 slutligen går upp... det löste sej visserligen, men det var fortfarande en dampig, kukig, kall, varm, stel, skum och fucked up natt >_<

Well well, ikväll är det party som gäller och The Strip är stället där man ska hänga om man är något! Blir först middag hos Viktor när jag ska avnjuta min lakritsvodka!
- Grrrr!!!!
Det där var Putzi btw, hon är avundsjuk och fjortis ^^

Sen, så bär det av med bussen och äntligen få träffa alla som det känns som att jag gjorde för evigheter sen!
Kommer bli double-awesome, och jag ska oxå försöka passa in i min nya snygga skjorta som nu har krympt lite grann (tar en fjortispic sen så ni får se att det är egentligen inte skjortan som är snygg, utan det är min snygghet som gör skjortan snygg gjord av min snygghet).

Jag är inte riktigt så barnslig av mej som vissa kan tro, men nu tänker jag faktiskt se
Djungel George med svenskt tal på YouTube. Dock är det pisskvalité med både ljud och bild, men ack så nostalgisk!

OCH GLÖM NU INTE ATT GRATTA MEJ OCH FINA ELIN TILL EN MÅNAD :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0