Telekinesi

Ikväll gäller det. Ikväll slår mina drömmar jag drömt minst en gång i veckan kanske in?
Jag sitter och väntar, längtar, att snön ska börja falla.
Ni bör veta att jag har inte slutat röka, jag har trappat ner till två cigg om dagen. Har tagit min första idag, och när jag tar min andra ikväll så vill jag att snön faller under tiden. Det blir mitt mest underbara sug i år xD

Jag klarade ut Medal of Honor Allied Assault för första gången igår, det kändes awesome. Nu har jag bara GTA San Andreas och Hogs of War kvar :)
Idag åker Putzi in till veterinären oxå, på grund av att hon skar sej i tassen förra helgen... poor hotdog, hoppas det går bra för henne!


Rickard kom aldrig igår, och jag åkte aldrig till Sabina eftersom mamma inte drog. Men idag kommer Rickard, och någon annan dag blir det väl att besöka syster yster :D

Annars händer det inte så mycket idag faktiskt, det är mest imorrn som det händer grejjer, men det tar vi då x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0