Två röda ringar i mörkret

Har varit hemma ett tag nu, men har varit på 360 kursen för er som inte följer min blogg, och det var sjukt kul! Jag stormtrivs, och alla är så snälla! Vi har gjort superkuliga övningar som jag inte orkar förklara för jag är så jävla trött, men det har varit extremt lärorikt i alla fall! :D
Nästa möte är om tre veckor, så tills dess har vi fått lite läxa... phew, rätt tungt oxå... varje morgon när man vaknar ska man skriva tre sidor handskrivet om precis vad som helst, vad som ploppar upp i huvudet. Kanske blir nån start för en idé?
Natten till idag var skit, för jag somnade sent och vaknade varje timme.... sen skulle jag upp 7 och sen var det bara att dra iväg, så jag skäms lite för jag gäspade så mycket som jag gjorde under kursens gång :P

Ikväll ska jag skita i att se Beck, för det är så extremt jävla uttjatat, och istället se den mycket beryktade Machete. Men innan ska jag vänta mej en söt tjejröst i mobilen, och sen till filmen tänker jag njuta av pappas äppelpaj (mmm vad gott med äpplen, Elin!!) och sen tänker jag sova skiten ur mej innan jag startar en ny vecka och längtar tills tisdag :)

Nu ska jag spela lite Worms Reloaded!!!!! >_<


Kommentarer
Postat av: Erika

Beck är bäst! De gamla filmerna går inte ens att jämföra med de nya dock eftersom att de nya är så jättemycket bättre.

2010-10-25 @ 12:25:27
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0