Såpbubblor och honung blir?

Igår när jag satt i min ensamhet och kollade in en hemsida med otroliga fakta om verkligen allting kom jag över en speciell sida.
En kvinna vid namn Vanga Pandeva föddes 1911 och dog 1996, och under hennes tid så förutsåg hon ett flertal events som (enligt sidan) till exempel World Trade Center, och det var en massa saker som jag fastnade för. Hennes företeelser började från 2000 och sträcker sej ända till år 5079, och här är några av dom events som jag speciellt fastnade för:

  • 2010 - World War III. War will begin in November 2010 and end in October 2014. Will begin as usual, then nuclear will be used initially, and then chemical weapons.
  • 2011 - As a result of the fallout of nuclear fallout in the northern hemisphere will not be any animals or vegetation. Then Muslims will wage war against chemical surviving Europeans.
  • 2033 - The polar ice are melting. Greater levels of the oceans.
  • 2046 - any bodies (organs) can be manufactured (cloning?). Replacing the bodies is becoming one of the best methods of treatment.
  • 2100 - Artificial sun illuminates the dark side of the Earth.
  • 2125 - Hungary will receive signals from space.
  • 2273 - Mixing yellow, white and black races. New race.
  • 2304 - Secrets of the Moon revealed.
  • 4304 - Found a way to win any disease.
  • 4599 - People achieve immortality.
  • 5076 - A boundary universe. With it, no one knows.
  • 5079 - End of the World.

Jadu, vad ska man tro egentligen. Det mest intressanta som dyker upp i mitt huvud är ifall hon såg syner när alla events skulle inträffa, och det skulle varit väldigt kul att få se hur dom såg ut i alla fall.
Jag tycker i alla fall att dom händelser som ska inträffa under min livstid är dom jag bryr mej mest om, som till exempel Tredje Världskriget som tydligen ska bryta ut om bara några veckor (när jag först läste om det igår så tyckte jag det var en väldigt konstig slump att jag hittade den informationen bara en knapp månad innan). Tänk om? Det är ju knappast omöjligt, med tanke på alla småkrig som just nu pågår runt i världen. Dock finns det ingenting att göra än att vänta och se. Positiv kille det här va, som väntar på Tredje Världskriget? Det skulle ju oxå innebära att mer än hälften av alla européer ska vara döda inom ett år.
Hmm... jag ska nog låta bli att bli paranoid, men det är svårt när det gäller saker inom mitt intresse ;)


Idag har jag varit duktig och joggat det första jag gjort på morgonen (efter att ha kollat Facebook såklart), och sen har jag klarat ut Broken Sword 2 och nu väntar jag bara på English voice pack till Broken Sword 2.5 som ska släppas idag... låt det ske snart!!
Och ikväll börjar oxå Lite sällskap, yaiie :D

Det känns som att även jag behöver lite sällskap snart oxå... 
Men på torsdag så <3

Hej hopp sugsnopp, nu ska jag spela lite Hogs of War :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0