Världens största toalett!

Den här dagen har varit väldigt lugn, och detsamma vill jag säga om helgen. Blandade känslor som fan, men försökte ta dagen som den kom idag.
Var ute på en promenad med pappa och Putzi, sen satt jag som vanligt vid datorn, såg ett avsnitt av Lost och The Big Bang Theory, och sen beställde vi pizza från Rhodos. En helt okej dag, och nu sitter jag här med en öl och funderar på om jag ska se The Expendables eller Machete (eftersom jag varit så usel och inte kunnat sett en enda av dom på typ en vecka nu) ;)

Imorrn is the big day, för då börjar äntligen första dagen av filmkursen 360° i Alby. För er som inte visste så kom jag in, och 10:30 ska jag vara där. En tråkig resväg, men totally värt det! Det ska bli hur jävla kul som helst :D

Och för övrigt så är jag så jävla lycklig över snön, inte bara för att den kom, utan för att den även stannar kvar! Snart ska jag gå ut och röka och bara se ut över ett ting jag drömt om så länge, och hoppas det ligger kvar tills nästa vecka så jag kan mula Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0