En hälsning till mamma och pappa

Det allra första jag vill göra är tyvärr att klaga. Det är av stor ilska som jag gnäller över alla ungdomar som håller på och klättrar upp för våra loftgångar här i trapphuset, hoppar på taken och skriker. Ja det är nästan för dåligt för att vara sant, men så är det, och jag gillar det inte alls!
Vore jag lite full i fan skulle jag gått ner och säkert slå ihjäl varenda ungjävel, knuffa ner allihop från taket och bara skratta åt dom! Sen, göra slut på mitt saliv när jag såg till att varje unge skulle täckas med mitt spott... men sån är inte jag. Önsketänk förblir det. Tills en annan dag, då jag kanske inte kan stoppa mej själv...

Men nu till något helt annat!


VÄLKOMMEN TILL JORDGUBBEGUNGAN! :D


Jag är inte världens bästa bloggdesigner, men det jag gillar mest med min blogg är min header, och jag ska inte gå in på detaljerna om varför jag översatt Strawberry Swing och så vidare ;)
4 månader har gått sedan jag gjorde mitt sista inlägg på den förra bloggen, och väldigt mycket har hänt sen dess kan jag tala om. Ännu mer än jag ens kunde ana för 4 månader sen.
Då, hade jag precis gått ut gymnasiet, jag njöt av mitt sommarlov, rökte, njöt av att jag snart skulle fylla 20 år och jag älskade Ellinor.
Nu, har jag haft mitt sommarlov, jag är arbetslös, röker fortfarande, har fyllt 20 och jag älskar Elin Lindquist.

Som sagt, så har en hel del saker hänt, men det är absolut ingenting, ingenting som jag ångrar. Tvärtom. Jag känner mej otroligt lycklig just nu, i detta tillstånd, i detta nu. PRESENT DAY MAKES ME GAY <3

Ska försöka att inte vara alltför utdragen och tråkig, lite skitsnack måste jag ju försöka spara till morgondagen :P
I denna blogg kommer du som läsare att få läsa om min vardag, mina intressen och drömmar så vidare och så vidare och så vidare och så vidare!
Varje söndag kommer jag oxå att publicera något som heter "Veckans 42a". Jag kommer berätta mer om detta senare i ett annat inlägg, för att då kanske du hänger kvar och faktiskt börja följa min lilla dagbok?
Vad ska jag göra nu? Röka :)


Välkommen till Jordgubbegungan, hoppas du kommer att trivas :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Man blir ful av att röka Jesper så fimpa för gott vet jag! Lättare sagt än gjort kanske. Ja i mig har du iallafall en trogen bloggläsare trots att det är första gången jag kikar in här, men ditt val av bloggnamn gör ju att man inte kan låta bli att kolla in sidan din. Nu måste du troget följa min blogg så att det blir rättvist trots att jag tyvärr inte är pigg på att uppdatera den med jämna mellanrum just nu. Så kan det vara ibland men det vänder snart hoppas jag! Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgonbitti, hoppas bara att sängen håller för min mage är proppad med ris, kötbullar och ärtor men oj så GOTT DET VAR! Älska mat, älska mat. Nu ska jag bara säga en sak till och det är att jag tycker att du är så gullig så gullig, en BRA kille till min lillasyster :) God natt på dig.

2010-10-07 @ 22:50:52
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0