House

Jag vaknade imorse med huvudvärk och... ja det snurrade nog fan lite fortfarande! Men jag har mej själv att skylla, och det är bara att stå för sina handlingar. Efter två alvedon och 1,5 liter cola mår jag dock liiite bättre, och är redo att fånga dagen. Det var för övrigt grymt kul igår, inte bara hockeymatchen, utan att få träffa Danne igen! Som så många kanske inte vet så ligger han i lumpen just nu, och får permis alltför sällan! Två månader kvar, sen är han lika hemma som jag är :D

Jag tror det bästa som hänt idag, och det blir svårt att toppa, var när jag som vanligt gick in på hemsidan till Broken Sword 2.5 och kollade i forumet efter English voice pack (eftersom spelets skapare är tyskar så har det primära målet varit att göra ett spel med tysk text och tal) när jag plötsligt ser att den 18 oktober släpps det! Tills idag var det ett skitspel, men nu ser jag med glädjetårar fram emot att spela det!!!


Nog med spelsnack, jag tycker den här bloggen måste bli lite roligare så inte någon tröttnar!
Låt mej istället presentera idén för Veckans 42a.

Följande:
För det första så vet jag inte riktigt hur jag blivit så besatt av siffran 42, men som Jim Carrey i The number 23, så tycker jag mej uppleva att jag ser 42 hela tiden, verkligen hela tiden! Jag blir dock inte psykstörd av det, och det sker kanske inte hela tiden, men i alla fall minst en gång om dagen.
Så, Veckans 42a går ut på att visa er att det är på riktigt. Då visar jag dock den mest klockrena 42an jag lyckats fånga på hela veckan. How's thaaat? Och jag tror redan jag har den mest klockrena ;)

Ikväll blir för övrigt tacokväll och sen rep, synd bara att Viktor inte kan vara med. I don't blame him though, han fyller ju 18. STORT GRATTIS TILL Mr. GROWNUP! :)
Det känns som att det blir en lagom mysig fredag, och ikväll har jag äntligen gett mej fan på att jag ska se The Expendables! Men det blir då det, och nu är nu. Nu då? Ja, nu då? Nu ska jag spela lite Hogs of War.........

I see you soooon
PS
Tack Erika så mycket för den första och allra bästa kommentaren på min blogg :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod :D

2010-10-09 @ 10:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0