Beauty Queen

Sitter i mina sommarshorts o tycker synd om mej själv. Mår verkligen dåligt, men mådde sämst i lördags. Påskafton började så jävla najs, och jag drog ut till mamma för att fira med släkten. Vi åt god mat, drack snaps, godis o allt kul som man gör på påsken! Sen runt 5 började jag må lite konstigt. Kände mej tröttare o hängigare, så började dricka lite vatten. Det hjälpte inte, det blev bara värre. Tillslut var jag tvungen att gå på toaletten och kaskadspy allt jag fått i mej under dagen o gårdagen (rolig info va? Hoppas du äter atm ;) )
Så jag blev sängliggandes från den tiden tills... ja, typ fortfarande... kontinuerligt... Har sovit dåligt, ätit dåligt men det viktigaste är att jag druckit bra! Har druckit jättemycket vatten, och det är på bättringsvägen. Så imorrn får jag stanna hemma o vila upp mej till 100%, så är jag förhoppningsvis på jobbet till onsdag!
Hur har er påsk varit annars då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0