Burning in the skies

Eftersom mina försök att trappa ner på rökningen har failat ganska totalt, så har jag och Matte kommit överens om en ny metod. Han ger mej tre cigg om dagen och behåller mitt paket som han oxå har gömt. Vi började igår och hittills har det fungerat utmärkt! Jag känner inte ens nåt behov av att leta efter paketet :)

Snart är det äntligen påsk, och våren är så gott som kommen (ibland känns det till och med som tidig juni). Men det är verkligen ingenting att klaga på, när solen skiner och steker. Dock är det inte roligt att putsa fönster när allt man rör blir till fula ränder... MEN! Det går ändå inte så bra just nu, för jag är lite sjuk... känner mej krasslig mest i halsen och har ont i kroppen... hoppas det går över snart, annars vet jag inte vad jag gör... :(

På torsdag inleds långhelgen med besök av ElinPelinHumlan <3 :D Vi tänkte försöka se Scream 3 och 4 om den kommit ut i bra kvalle ;)
På fredagen åker hon hem ( :( ), och på kvällen blir det säkerligen en underbar grillkväll hos Tideman, och på lördagen påskafton!!! Då bär det av ut till mamma då moster med respektive o kusin kommer. Bli sjukt awesome tror jag, så ser väldigt mycket fram emot denna långhelg :)
En annan awesome sak som kanske sker innan helgen, är att det kan vara lönehelg, och det gillas ^^

Idag släpps Portal 2, och jag är så jävla ledsen över att jag inte har råd med det. Dock hoppas jag att stunden snart är kommen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0