Everything Counts

Nu är det verkligen dags att uppdatera min mp3 lista. Har lyssnat på samma låtar dag ut o dag in i snart ett halvår, så ja... du kanske kan gissa hur mycket jag tycker om den musiken just nu :P

Idag gjorde jag nåt jag aldrig gjort förut, satsade på FotbollsBomben som den så fint heter. Matcherna som spelas idag är dom som jag och Matte bettat på (vi blev lockade av killen på tobaksaffären att prova på^^), och om drygt två timmar finns resultatet ifall vi vunnit 50.000 spänn var eller ej :D

Denna vecka är min andra jobbvecka, jag jobbar och står i, och tänker börja söka lägenhet nu i Sollentuna-trakten. Dels för att det kommer ligga nära jobbställena, och nära till Elin <3

Snart ska jag ut o springa, men först tvättis, men innan det, cigg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0