New Born

Fredagkvällen spenderades med mamma och Jerry i köket. Där satt jag med laptopen och spelade 80tals musik medans dom skulle gissade vad det var som spelades. IT WAS HILARIOUS!!! Gör jag jättegärna om, men gärna långt senare så man inte tröttnar ;)
Imorse vaknade en nästan ihjälfrusen liten bakispojke upp och gjorde sej iordning för att fira mamma som fyller om fyra dagar. Klockan två kom syskonen, moster o hennes man! Trevlans var det :)
Sen fick jag skjuts till pappa och har sen dess bara chillat, sett på Schulman Show, spelat och ätit pizza. Resten av kvällen ska ägnas åt Fallout. Gudagåvan Fallout som jag verkligen älskat. Måste vara det bästa som hänt mej i min spelhistoria. ;)
Imorrn blir det rep, för vi har bytt reptider från fredagar och lördagar till torsdagar och söndagar. Känns väldigt bra, så får man lixom en helg "för sej själv". Sen, om det inte blir allt försent så tänker jag bege mej till Häggvik. Älskade Häggvik, hos älskade Elin Li <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0