Superfast Jellyfish

Jag har massor att berätta!!!!
Sorry för den extremt dåliga uppdateringen, det verkar inte ens hjälpa att jag ber om ursäkt i varje inlägg, så det här blir nog den sista gången jag gör't. Jag är ju egentligen inte ledsen över det, känner ingen press över att blogga direkt. Egentligen gör jag det bara när jag känner att jag vill avreagera mej, så jag blir kanske inte så laddad som jag blev förut när jag inte hade några direkt rutiner. Nu kan jag istället koppla bort alla dumma tankar o fokusera på det som en dag ska försörja mej :P

Nu till det allra viktigaste och roligaste i hela inlägget (kanske i hela Jordgubbegungans historia?), en sak som ägde rum i förra helgen. Det är helt sensasionellt, och det har gjort mej till den lyckligaste varelsen i världen. Jag, Jesper Forsberg, och hon, Elin Lindquist, ska förlova oss. Vi ska knyta vår kärlek till den finaste rosett. Vi, två ting ska bli ett ^^
Hennes ring är min och min ring är hennes. Dock har vi inte köpt ringar än, men det blir förhoppningsvis i slutet av april. Det kommer bli... ja, finner helt enkelt inga ord... det är nåt jag verkligen inte kan förklara. Som sångaren i Nordpolen, fast på ett mycket mycket mycket bättre sätt :D

Och jobben rullar på som vanligt, jag jäktar och står i. Men snart är det lönedags, och då ska jag spendera mina pengar i några saker som jag kommer ha en väldigt stor nytta av, till exempel:

  • En ny väska
  • En hopfällbar cykel
  • En GPS

Alla av dom där sakerna hör egentligen till jobbdelen, men det kommer underlätta en hel del för mej :)

Sen har jag ställt mej i bostadskö genom Sollentunahem, så jag hoppas något kommer upp snart, för då blir jag den första att flytta ;)

Nu ska jag ner till centrum med bror Mattias, och sen fixa med dagens och morgondagens jobb, och sen Fallout 3 innan sängdags!
More to come, stay tuned friends <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0