Pause

Jag tycker det är väldigt tråkigt just nu, för jag känner ingen riktigt skrivlust längre. Det är mycket som händer i min vardag, men inläggen som kommer ur mitt huvud kommer bara som korta meningar, och det duger inte om man vill behålla samma bloggskrivarstatus som jag gjort förut. Därför tänker jag tyvärr meddela (och denna gång har även rubriken med inlägget att göra) att jag tar ett litet uppehåll från mitt bloggande, och ber samtidigt om ursäkt för att jag inte informerat om detta tidigare (till dej evigt trogna läsare <3).
Men en sak bör ni veta, och det är att ett uppehåll betyder inte att bloggen ligger nere för evigt, det är bara ingen som skjuter på Jordgubbegungan just nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0