du är fan sjuk

Jag kan inte fatta att jag snart har fått ihop till en iPod Shuffle, HELT GRATIS! Frakt och allt ingår, underbart säger jag :D
Dagen har för övrigt varit som en vanlig arbetsdag, och det kommer det nog vara hela veckan ut (om inte kontinuerligt tills jag blir petad?). I början var jag dock väldigt ivrig över att få arbeta på självaste Grönan, men nu ser jag det som ett vanligt ställe att slita ut sej på ^^
Okej, jag fick damp idag. Vet inte vad felet berodde på, men det pissade av mej rejält!! Plötsligt slutade mobilfunktionen T9 att fungera, helt oväntat och oprovocerat! FUCK MY PHONE, vill jag bara säga. Nog för att den startar om sej då och då, men det här är nästan fööör mycket. Tänk alla ord jag nånsin skrivit in det senaste året, dom får jag skriva om igen...

Imorrn får jag träffa min babe igen, och på torsdag med! Me happy about that :D

Ikväll ska jag bli kär i Danny Boyle's nya film 127 Hours. Längesen jag såg en film med James Franco (kan ha varit Spiderman), så det blir extra spännande! Längtar framåt <3


Yeah, och nu ska jag gå o skita. Kanske du sitter o äter, men det skiter jag i... HIHI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0