Happy cumface

Är nu inne på min tredje jobbvecka, och den ständiga och outhärdliga krampen i armar och kropp börjar försvinna. Antingen är jag på väg att bli förlamad, eller så har jag kommit igång (vet inte vilket som låter mest trovärdigt).

Jag tackar min älskling för ännu en underbar helg :)
I torsdags var vi på Naturhistoriska, det var jättekul! Sen drog vi hem till Els och fick laga min favoriträtt tacos!!!!
Sen på fredagen var det jobb och skola för oss, så efteråt drog jag hem och hon drog sen på kvällen hem till mej.
På lördagen drog vi tillbaks till Elin och sen på kvällen hem till Bella för en helmysig filmkväll med henne, Noa och Jennifer :D
Vi kom i säng vid 4 på morgonen, och direkt när jag vaknade på söndag morgon drog jag hem för att hämta mina jobbprylar (som jag dumt nog glömt) och sen åka tillbaka till Häggvik. Heh!
Så firade vi oxå 4 månader som ett lyckligt par, puss och all lycka till oss <3

Och kvällen blev ett lyckat slut på veckan när jag gick för att köpa en pirog till matlåda, kom hem och möttes av en uppklädd/avklädd Elin Lindquist. Sen älskade vi som kaniner.
Slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0