Supersugen 21:30

Jag har sett två filmer idag som jag rekommenderar, Unthinkable och Buried. Buried kan jag rekommendera allra mest, den gav jag 8/10IMDB, och det för att den berörde mej så in i helvete. Filmen tar sin början när Paul Conroy (namnet har ingen direkt betydelse, jag ville bara visa att jag är cool nog att ha sett den) plötsligt vaknar upp i mörkret. Efter en del frustreringar och letande hittar han en zippotändare som han tänder (obviously, dah...), och han finner sej själv instängd i en kista. Under filmens gång får han reda på att han är tagen av några som vill ha 5 miljoner inom 2 timmar, annars så lämnas han att dö stenhårt där han befinner sej.
Tro mej, den är mycket bättre än den låter om den nu inte låter så bra, för nära inpå slutet fick jag hjärtklappning och ångest...


Ända sen i onsdags har jag varit med käraste Elin, och även om det inte blivit så jättemycket mer än filmtittande och sexande så har jag haft det väldigt roligt och otroligt romantiskt :D

At the moment så är jag lite frustrerad, för jag har inte fått mina pengar från soc, och i dom ingår även pengar till mitt månadskort. Och eftersom mitt gamla gick ut häromdagen så måste jag ha pengar i alla fall på måndag, annars kan jag inte ta mej till jobbet :'(
En stor del av mitt inre tilltalar mej dock hela tiden, att det löser sej, vilket jag vet att det gör. Som det mesta gör i mitt liv när det lutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0