Agree

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min bebis 20 år! Ett enormt grattis till Elin, för att hon stått ut med världen så länge. Det bästa av allt var att jag vaknade upp bredvid henne tidigt imorse och blev den allra första i världen att gratta henne (IRL, damn you som grattade henne före via sms igårkväll ^^) :D <3
Igårkväll fick vi besök av Mr. Daniel Johansson för en mycket trevlig filmkväll! Spermaharen och Crank (ett väldigt varierande filmval) blev det, och även om Killinggängets filmer äger fett så rekommenderar jag Crank ännu mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Just nu antar jag att jag stör mej på vädret, eftersom enligt Elin imorse så snöade det, och om det är så fortfarande så hatar jag världen tills jag ser årets första tussilago...

För er som inte vet så har jag ju köpt ett Xbox 360 Elite (FTW!!!!) men jag fick aldrig med någon sladd från konsollen till min tv, så förhoppningsvis får jag det idag så jag kan börja gamea satan :)

Nu har jag varit utan arbete i två dagar, och det känns som om jag börjar falla tillbaka i dom rutinlösa dagarna... 
Men får jag sen heltidsjobb kommer mitt liv äntligen att förändras på ett väldigt positivt sätt. Jag kan flytta hemifrån och säga fuck you till Arbetsförmedlingen och soc! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0