A question of lust

Snart bär det av till min älskade, men vad ska jag göra under tiden så den kan gå lite? <3
Ungefär en timme är det kvar, men hmm... jag är inte så haj på att skriva just nu heller av nån konstig anledning :P

Well, jag kan ju berätta att provjobbningen gick galant. Vi körde av ett radhus och det gick rätt fort, och är jag inte helt ute o cyklar så hörde jag honom säga att det gick bra! Kanske leder det till nåt, och det tror jag väldigt starkt på eftersom han frågade om jag kanske kunde börja på måndag och hur mycket jag ville o kunde jobba i framtiden... WIIIE :D

Igår började jag förresten på en ny låt, som bara dök upp i huvudet av en ren slump. Så jag satte mej ner vid Fruity Loops och började producera. Det låter riktigt bra (utan att skryta) och idag i duschen kom jag på refrängen.
Vad vissa kanske inte vet är att jag tidigare gjort en EP, som är helt färdig, bara att jag inte spelat in nån sång än. Och i väntan på att min gode vän Alexander Tideman ska få tid att låta mej låna hans studio, så har jag börjat på en ny skiva. Lite sjukt äre, hur musiken bara kan flöda ur hjärnan. Dock är det inte nåt jag låter gå till spillo. Varje melodi som låter bra spelar jag in, jag önskar bara jag hade en bättre inspelningsapparatur än min grusiga kvalitékuk till mobil...

Och i förrgår beställde jag 5 ex av min Science Fiction roman, så äntligen hamnar den i bokform!!! Det känns riktigt double-awesome, och det är redan några som står på kö för att få låna o läsa... hihi :)

That's my week so far, och the best is yet to come! Elin idag, kanske Elin imorrn, mamma på torsdag, rep på fredag och sen en härlig uppesittarkväll med bandet ^^
Undra vad som hinner hända i Big Brother huset innan helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0